Blijf up-to-date, efficient en veilig met Visionit
De digitale wereld is continu in beweging. Dit biedt steeds weer nieuwe mogelijkheden en kansen om het verschil te maken, maar zorgt ook voor een toename in complexiteit en risico’s. Met cyberaanvallen, versleutelende malware en spamaanvallen liggen er genoeg bedreigingen op de loer. Meer dan ooit heeft uw organisatie een betrouwbare IT-partner nodig die u beschermt en u helpt uw digitale behoeftes en vraagstukken in te vullen. Met een Visionit Service Level Agreement minimaliseert u digitale risico’s en is uw organisatie verzekerd van een tailor-made totaaloplossing die uw organisatie optimaal beveiligd en ontzorgd. Van kleine tot grote organisaties.

Visionit Servicedesk:
Onze in-house support professionals hebben jarenlange ervaring in het beveiligen, onderhouden en optimaliseren van IT infrastructuren en het ondersteunen van eindgebruikers. Onze professionals houden uw medewerkers productief en lossen eventuele calamiteiten snel en efficient op.
U wilt uw risico’s minimaliseren bij diefstal of gegevensverlies. Het is belangrijk dat uw medewerkers productief blijven. Wij versleutelen uw data zodat deze niet kan worden buitgemaakt vanaf gestolen apparaten. Een nieuw device met de juiste bedrijfsresources wordt in rap tempo uitgerold door onze servicedesk, zodat uw medewerker binnen no-time weer up-and-running is!
U heeft bij een project externe capaciteit nodig. Deze projectmedewerkers hebben een enkele specifieke bedrijfsresources nodig, maar u wilt niet dat deze gegevens worden gedeeld of gekopierd. Wij monitoren wie wanneer van deze resources gebruik maakt en zorgen er voor dat er geen data extern kan worden gedeeld.
U heeft een leverancier die IT resources uit uw bedrijf nodig heeft of een nieuw software-pakket implementeert. Wij zorgen ervoor dat deze leverancier technische ondersteuning krijgt en dat de oplossing veilig wordt geimplementeerd. Zo kan u zich blijven focussen op uw core business.